Commentaar: Wij zijn dolblij met ons kritische lezerspubliek
En het opmerkelijke is: ikzelf en overigens ook mijn collega’s, zijn dolblij met ons kritische en dus betrokken lezerspubliek. Niet alleen weten we zeker dat u onze stukken spelt, u houdt ons ook scherp in ons dagelijkse werk.
Zo doet u ons regelmatig suggesties aan de hand voor onderwerpen die wij kunnen behandelen in onze rubriek lezersvragen of in andere onderdelen van onze website en ons magazine.
Opbouwend
Maar het komt ook regelmatig voor dat u ons met uw bijna altijd opbouwende kritiek inspireert tot geheel nieuwe rubrieken of andersoortige veranderingen in de redactionele formule.
U heeft dan ook kunnen merken dat we de afgelopen jaren een aantal belangrijke verbeteringen en vernieuwingen hebben doorgevoerd. Zo hebben we zowel het magazine als de website vernieuwd, met onder meer de mogelijkheid om alerts in te stellen.
Academy
Ook hebben we de Beleggers Belangen Academy opgericht. Verder hebben we het aantal lezersavonden, online seminars en chatsessies door het jaar heen fors uitgebreid.
Zoals we u eerder hebben laten weten, werken we nu aan een nieuwe reeks verbeteringen. Maar voordat we die veranderingen doorvoeren, willen we eerst zeker weten dat u als belegger ze ook daadwerkelijk als verbeteringen ervaart.
Beleggerspanel
Om onze concrete voorstellen bij u te toetsen, willen we op korte termijn een beleggerspanel instellen.
Dit panel zal bestaan uit kritische abonnees die het leuk vinden om ons hun mening te geven, bijvoorbeeld over het magazine of op de website. Daarom willen we u hierbij graag uitnodigen om deel te nemen aan ons klantenpanel.
Concreet betekent dit dat we u met enige regelmaat per e-mail of telefoon zullen vragen om commentaar te geven op onze voorstellen. Dit uiteraard op een moment dat het u goed schikt.
Belafspraak
Lijkt u dit iets? Of heeft u vragen? Dan kunt u mij per e-mail bereiken: johan.brinkman@onebusiness.nl Als u deze uitnodiging liever telefonisch bespreekt, kan dat ook. Stuurt u mij dan ook een e-mail, en dan maken we een belafspraak.
We hopen dat u ons met uw deelname aan ons klantenpanel wilt helpen met het verbeteren van de dienstverlening van Beleggers Belangen.