Registreren als abonnee

U kunt het abonneenummer vinden in uw welkomsmail of boven uw adres op de seal van Beleggers Belangen die u wekelijks ontvangt. Wanneer u onlangs een abonnement heeft afgesloten staat uw abonneenummer op de brief die u van ons ontvangen heeft.


 

Mijn registratie is niet geslaagd. Wat moet ik doen?

Hiervoor zijn verschillende oorzaken.

  1. Er zit een typfout in uw abonneenummer
    Het abonneenummer is een lange cijferreeks: het is goed mogelijk dat u een typfout heeft gemaakt. Controleert u dat alstublieft.
  2. U heeft een buitenlands adres
    Bij een buitenlandse postcode is een landcode vermeld, bijvoorbeeld FR voor Frankrijk. Deze landcode dient u niet in te voeren bij de registratie.
  3. U heeft geen abonnement op Beleggers Belangen.
    Registreren is alleen mogelijk voor abonnees op het weekblad Beleggers Belangen.
  4. Uw abonneenummer is al gebruikt voor een registratie
    Een abonneenummer kan voor precies één registratie worden gebruikt. Wellicht heeft iemand anders in uw omgeving (uit uw gezin, of uit uw huis) het abonneenummer al gebruikt voor een registratie bij beleggersbelangen.nl.

Voor vragen over het inloggen, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 085 8888 181. U kunt ook mailen: klantenservice@beleggersbelangen.nl

Inloggen
Bent u al geregistreerd, dan kunt u uzelf niet nogmaals registreren voor beleggersbelangen.nl. Maar u kunt wél direct inloggen. Dit doet u rechtsboven in de hoek bij het inlogicoontje: inlog icoon