Registreren als abonnee

Op onze uitgebreide website vindt u nu:

  • Alle artikelen uit het magazine, verrijkt met video’s en interactieve grafieken
  • Direct advies en achtergrondinformatie over actuele beleggingsthema’s
  • Continu inzicht in al onze adviezen en het verloop daarvan
  • Volledig inzicht in de opbouw en ontwikkeling van onze voorbeeldportefeuilles
  • Alerts die u direct op de hoogte brengen van alle advieswijzigingen en portefeuilletransacties
Registreer u nu om toegang te krijgen tot deze producten en diensten. Vul hieronder uw postcode en abonneenummer in zodat wij uw gegevens kunnen ophalen in de administratie van Beleggers Belangen.
U kunt het abonneenummer ook vinden boven uw adres op de seal van Beleggers Belangen die u wekelijks ontvangt. Wanneer u onlangs een abonnement heeft afgesloten staat uw abonneenummer op de brief die u van ons ontvangen heeft. Indien u een digitaal abonnement heeft staat uw abonneenummer in de orderbevestiging die u na het afsluiten van uw abonnement heeft ontvangen.

Afbeelding van abonneenummer

Let op het abonneenummer begint met RST 005, dat is geen onderdeel van het abonneenummer. Lukt het registeren niet? Lees dan hieronder de veelgestelde vragen over registreren.

Mijn registratie is niet geslaagd. Wat moet ik doen?

Hiervoor zijn verschillende oorzaken.

  1. Er zit een typfout in uw abonneenummer
    Het abonneenummer is een lange cijferreeks: het is goed mogelijk dat u een typfout heeft gemaakt. Controleert u dat alstublieft.
  2. U heeft een buitenlands adres
    Bij een buitenlandse postcode is een landcode vermeld, bijvoorbeeld FR voor Frankrijk. Deze landcode dient u niet in te voeren bij de registratie.
  3. U heeft geen abonnement op Beleggers Belangen.
    Registreren is alleen mogelijk voor abonnees op het weekblad Beleggers Belangen.
  4. Uw abonnement is nog niet bekend in het registratiesysteem.
    Nieuwe abonnees kunnen zich vanaf de eerste maandag ná ontvangst van het eerste papieren exemplaar registreren voor beleggersbelangen.nl.
  5. Uw abonneenummer is al gebruikt voor een registratie
    Een abonneenummer kan voor precies één registratie worden gebruikt. Wellicht heeft iemand anders in uw omgeving (uit uw gezin, of uit uw huis) het abonneenummer al gebruikt voor een registratie bij beleggersbelangen.nl.
  6. U bent al geregistreerd
    beleggersbelangen.nl gebruikt het online registratiesysteem van uitgever Reed Business. U bent al geregistreerd als u producten heeft besteld via www.reedbusiness.nl.

Voor vragen over het inloggen, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 0314 – 358 358. U kunt ook mailen: technische.helpdesk@reedbusiness.nl
Al geregistreerd?
Het registreren is eenmalig. U bent al geregistreerd als u producten heeft besteld via www.reedbusiness.nl of als u al kunt inloggen voor een van de websites van Reed Business.

Inloggen
Bent u al geregistreerd, dan kunt u uzelf niet nogmaals registreren voor beleggersbelangen.nl. Maar u kunt wél direct inloggen. Dit doet u rechtsboven in de hoek bij het inlogicoontje: inlog icoon