Vragen die niet op deze pagina voorkomen, kunt u stellen aan de klantenservice van Beleggers Belangen. Onze medewerkers zijn op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 uur en 17.00 uur via het telefoonnummer 020- 894 7554.
Hoe lees ik Beleggers Belangen?
Tip 1 Spel de adviezen: In de
Koerswijzer achterin het (e-)magazine en onder de button
adviezen op de
homepage van de website vindt u het actuele overzicht van onze fundamentele en technische adviezen (kopen, houden of verkopen) op een groot aantal
Nederlandse aandelen en op
buitenlandse aandelen uit Europa en de VS.
Tip 2 Volg onze voorbeeldportefeuilles: Een andere bron van inspiratie om aandelen of andere beleggingen te kopen, kunnen ons zes voorbeeldportefeuilles zijn: de Nederlandse portefeuille, de offensieve portefeuille, de defensieve portefeuille, de pensioenportefeuille, de ETF-portefeuille en de portefeuille met dividendaandelen.
Tip 3 Koop tips en superstocks: De redactie is ook alert op de beleggingskansen die buiten ons vaste universum liggen, daarom publiceren we wekelijks een Tip van de Week en een superstock.
Tip 4 Koop fondsen en ETF´s: Ook voor actieve beleggers kunnen beleggingsfondsen of ETF’s een uitstekend middel zijn om hun doelstellingen te behalen. Met uitzondering van de kwartaalcijferseizoenen publiceren wij om de twee weken een artikel over beleggingsfondsen of over ETF’s.
Tip 5 Verdiep u in assetallocatie: De keuze voor een assetallocatie is wezenlijk voor het rendement op de lange termijn, maar ook zeer persoonlijk, namelijk sterk afhankelijk van de beleggingshorizon die u kiest en het risico dat u binnen deze periode wenst lopen.
Tip 6 Toets uw mening: Toets daarom uw eigen mening aan onze visies die we etaleren in onder meer de rubrieken Beurs en Economie en Beter Beleggen.
Tip 7 Check dagelijks de website: Iedere abonnee van Beleggers Belangen kan door middel van zijn of haar postcode en abonneenummer toegang krijgen tot de website en op die manier dagelijks de veranderingen bekijken van onze adviezen en tips die later pas in het tijdschrift zullen worden gepubliceerd. Op de website kunt u ook uw persoonlijke alerts instellen.
Abonneren
Kijk voor de actuele prijzen van Beleggers Belangen op de
de abonnementenpagina. Of bel met onze klantenservice via het telefoonnummer
020–
894 7554 (tussen 09.00 en 17.00 uur).
Ik woon in het buitenland. Kan ik dan ook een abonnement afsluiten op Beleggers Belangen?
U kunt een abonnement afsluiten als u in het buitenland woont. U kunt dit het beste doorgeven aan onze klantenservice via klantenservice@beleggersbelangen.nl of via het telefoonnummer 020– 894 7554 (tussen 09.00 en 17.00 uur). Let op: er gelden hogere tarieven voor deze abonnementen wegens verzendkosten per editie.
Inloggen
Hoe kan ik inloggen op beleggersbelangen.nl?
Om al onze artikelen te kunnen lezen moet u inloggen als
Beleggers Belangen-abonnee op beleggersbelangen.nl. Inloggen kunt u doen door te klikken op het balkje
inloggen, rechts van elke pagina. U krijgt dan het login-scherm te zien. Daar vult u het e-mailadres in waarmee u op de site geregistreerd bent en het wachtwoord dat u eerder heeft ingesteld. Klik vervolgens op ‘Inloggen’. U bent nu ingelogd en als abonnee kunt u nu alle artikelen lezen op
beleggersbelangen.nl. Hulp nodig bij het inloggen? Bekijk dan
de instructievideo >>
Bent u nog niet geregistreerd op onze website?
1. Ga naar https://www.beleggersbelangen.nl/registreren
2. Vul uw abonneenummer in
3. Vul uw e-mailadres in
4. Vul uw voornaam en achternaam in
5. Bepaal uw wachtwoord (minimaal 6 karakters)
6. Bevestig uw wachtwoord
7. Klik na het invoeren van uw gegevens op ‘verstuur’ onderaan het formulier
8. U kunt nu rechtsboven op onze website inloggen via de grijze inlogbalk. Als u bent ingelogd, heeft u toegang tot alle artikelen en online diensten.
Hoe kom ik mijn abonneenummer te weten?
U kunt het abonneenummer vinden boven uw adres op de seal van Beleggers Belangen die u wekelijks ontvangt. Wanneer u onlangs een abonnement heeft afgesloten, staat uw abonneenummer op de brief die u van ons ontvangen heeft. Indien u een digitaal abonnement heeft, staat uw abonneenummer in de orderbevestiging die u na het afsluiten van uw abonnement heeft ontvangen. Voor vragen over het abonneenummer, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 020– 894 7554
Let op: het abonneenummer begint met RST 005, maar dit is geen onderdeel van het abonneenummer.
Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
Indien u uw wachtwoord niet meer weet, kunt u dit opnieuw instellen. U klikt in het login-scherm op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul vervolgens het e-mailadres in waarmee u op de site geregistreerd bent. U krijgt dan van ons een e-mail met daarin de instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen. Na het opnieuw instellen van uw wachtwoord kunt u direct inloggen met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.
Ik krijg nog steeds geen toegang tot alle artikelen. Wat moet ik doen?
Mijn registratie is niet geslaagd. Hiervoor zijn verschillende mogelijke oorzaken.
1. Er zit een typefout in uw abonneenummer
Het abonneenummer is een lange cijferreeks. Het is goed mogelijk dat u een typefout heeft gemaakt. Controleert u dat alstublieft.
2. U heeft een buitenlands adres
Bij een buitenlandse postcode is een landcode vermeld, bijvoorbeeld FR voor Frankrijk. Deze landcode dient u niet in te voeren bij de registratie.
3. U heeft geen abonnement op Beleggers Belangen.
Registreren is alleen mogelijk voor (digitale)abonnees van Beleggers Belangen.
4. Uw abonnement is nog niet bekend in het registratiesysteem.
Nieuwe printabonnees kunnen zich vanaf de eerste maandag ná ontvangst van het eerste papieren exemplaar registreren voor beleggersbelangen.nl.
5. Uw abonneenummer is al gebruikt voor een registratie
Een abonneenummer kan voor precies één registratie worden gebruikt. Wellicht heeft iemand anders in uw omgeving (uit uw gezin, of uit uw huis) het abonneenummer al gebruikt voor een registratie bij beleggersbelangen.nl.
6. U bent al geregistreerd
Bent u al geregistreerd, dan kunt u zichzelf niet nogmaals registreren voor beleggersbelangen.nl. Maar u kunt wél direct inloggen. Dit doet u rechtsboven in de hoek bij de grijze inlogbalk:
Voor vragen over het inloggen, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 020– 894 7554. U kunt ook mailen naar klantenservice@beleggersbelangen.nl
Bezorging
Waar kan ik met vragen over de bezorging terecht?
U kunt uw vragen per e-mail richten aan
klantenservice@beleggersbelangen.nl of door te bellen met de klantenservice:
020–
894 7554 (tussen 09.00 tot 17.00 uur).
Laatst verschenen nummer niet ontvangen? Vraag zelf eenvoudig 24/7 het laatste nummer aan via https://service.Roularta.nl (Roularta is de uitgeverij van Beleggers Belangen). Voor overige bezorgvragen kunt u bellen naar 020-894 7554.
Hoe kan ik oude nummers van Beleggers Belangen nabestellen?
U kunt oude nummers tot vier weken terug bestellen. Dat kan via onze website: www.beleggersbelangen.nl/klantenservice. De kosten bedragen per exemplaar € 6,65. U kunt ook bellen naar
020–
894 7554 (tussen 09.00 en 17.00 uur). Nabestellen via e-mail kan op het adres klantenservice@beleggersbelangen.nl o.v.v. ‘Nabestelling oud nummer Beleggers Belangen‘ en het gewenste nummer. Het archief van
Beleggers Belangen kunt u ook op onze website vinden, via
deze link >>
Verhuizen
Ik ben verhuisd. Aan wie moet ik dit doorgeven, zodat ik Beleggers Belangen blijf ontvangen?
U kunt zelf eenvoudig uw nieuwe adres doorgeven via
https://service.Roularta.nl/ (Roularta is de uitgeverij van Beleggers Belangen). Of mail uw nieuwe adres naar:
klantenservice@beleggersbelangen.nl. U dient minimaal 2 weken van te voren uw verhuizing door te geven.
Mijn abonnement
Hoe vaak verschijnt Beleggers Belangen?
Beleggers Belangen verschijnt elke week, alleen met kerst verschijnt in de regel een dubbelnummer. De artikelen zijn al eerder te lezen op de website.
Wanneer verschijnt Beleggers Belangen?
Beleggers Belangen verschijnt op vrijdag. Als abonnee ontvangt u het nummer op vrijdag of op zaterdag. Het digitale nummer verschijnt op donderdag. Dit kunt u downloaden via
deze link >>
Wanneer eindigt mijn abonnement?
U vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard kunt u deze datum ook opvragen bij onze klantenservice, via: 020– 894 7554 (tussen 09.00 en 17.00 uur).
Stopt mijn abonnement automatisch?
Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden ze dus automatisch verlengd.
Kan ik de bezorging van mijn Beleggers Belangen tijdelijk stopzetten in verband met vakantie?
U kunt een tijdelijke stop voor uw abonnement aanvragen. Dit kunt u telefonisch doorgeven aan onze klantenservice of per mail. U kunt de klantenservice bereiken via telefoonnummer
020–
894 7554 of per mail via
klantenservice@beleggersbelangen.nl.
U dient dit minimaal 2 weken en maximaal 3 maanden van te voren aan te vragen. De edities die u tijdens de stop niet ontvangt, worden verlengt aan het einde van uw abonnementsperiode.
Hoe zeg ik het abonnement op Beleggers Belangen op?
U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan door te bellen met de klantenservice van Beleggers Belangen via telefoonnummer 020– 894 7554 (tussen 09.00 en 17.00 uur).
Ik kan niet meer inloggen voor de digitale Beleggers Belangen, terwijl ik dat eerst wel kon. Wat is er aan de hand?
Hier zijn verschillende mogelijke oorzaken voor:
- Uw abonnement op het tijdschrift Beleggers Belangen is beëindigd. In dat geval krijgt u geen toegang meer tot beleggersbelangen.nl.
- Uw toegangsrechten zijn tijdelijk opgeschort, bijvoorbeeld door problemen met de betaling van abonnementsgelden. Neemt u alstublieft contact op met de afdeling Klantenservice (telefoon 020– 894 7554).
- Er is een storing
Kijkt u alstublieft goed of de tekst boven het inlogformulier melding maakt van een storing. Mocht er een storing zijn opgetreden, dan bieden wij u onze excuses voor het ongemak en verzoeken u om het later nogmaals te proberen.
Wat is Beleggers Belangen Digitaal?
Indien u printabonnee bent van
Beleggers Belangen, dan kunt u ook de digitale edities en alle artikelen van
Beleggers Belangen lezen via uw PC, tablet en smartphone. Voor het inloggen op deze website dient u zich eenmalig te registreren met de gegevens die u hebt ontvangen bij uw abonnement.
Het registreren is eenmalig. Heeft u zich in het verleden al eens geregistreerd voor de website van Beleggers Belangen, dan gebruikt u de inloggegevens waarmee u zich destijds heeft geregistreerd. Heeft u moeite met registreren? Bekijk dan deze registratievideo >>
Op onze uitgebreide website vind u:
- Wekelijks meer dan 70 artikelen, verrijkt met video’s en interactieve grafieken.
- Direct advies en achtergrondinformatie over actuele beleggingsthema’s
- Dagelijks onze actuele nationale en internationale kooptips en adviezen
- Volledig inzicht in de opbouw en ontwikkeling van onze voorbeeldportefeuilles met onder meer Nederlandse aandelen en dividendaandelen
- Alerts over de onderwerpen waar u van op de hoogte wilt blijven – u ontvangt ons advies rechtstreeks in uw mailbox
Informatie Beleggers Belangen
Wie is de eigenaar van Beleggers Belangen?
Beleggers Belangen is een uitgave van Roularta. Voor meer informatie over ONE Business kunt u terecht op
www.roularta.nl
Adverteren
Hoe plaats ik een advertentie in het weekblad Beleggers Belangen en op de website?
Alles over het adverteren en de advertentietarieven in Beleggers Belangen kunt u vinden op
www.Roularta.nl. Eventuele vragen kunt u per e-mail sturen naar
adverteren@Roularta.nl.
Beleggers Belangen verschijnt elke week, alleen met kerst verschijnt in de regel een dubbelnummer. De artikelen zijn al eerder te lezen op de website.