Het feestje van de nippende middenklasse
‘Drink better, not more’, is de trend in de dranksector. Daarmee wordt bedoeld dat producenten van premium drank de komende jaren spekkoper zijn. We belichten drie bedrijven.
‘Drink better, not more’, is de trend in de dranksector. Daarmee wordt bedoeld dat producenten van premium drank de komende jaren spekkoper zijn. We belichten drie bedrijven.
De koers van het deze week getipte voedingsmiddelenconcern is vanaf de top in mei ruim 30% gedaald. De bescheiden waardering levert ogenschijnlijk meer opwaarts potentieel op dan neerwaarts risico.
Cosmeticareus L’Oréal beleefde wederom een kwartaal met een stevige omzetgroei. Aangescherpte wetgeving drukte lokaal de omzet van luxegoederen in China.
Wie mag dit artikel niet missen? U kunt als abonnee dit artikel cadeau geven aan uw vrienden of familie. Klik bovenaan het artikel op de link en het artikel wordt per e-mail doorgestuurd.
Wie mag dit artikel niet missen? U kunt als abonnee dit artikel cadeau geven aan uw vrienden of familie. Klik bovenaan het artikel op de link en het artikel wordt per e-mail doorgestuurd.
Wie mag deze video niet missen? U kunt als abonnee dit artikel cadeau geven aan uw vrienden of familie. Klik bovenaan het artikel op de link en het artikel wordt per e-mail doorgestuurd.