Updates

Aandelen Nederland

SIF

Advies
houden
Aandelen Nederland

Alfen

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Siemens

Advies
houden
Aandelen Internationaal

Allianz

Advies
houden
Aandelen Nederland

Aegon

Advies
houden
Aandelen Nederland

Euronext

Advies
kopen
Aandelen Nederland

ABN Amro

Advies
verkopen
Aandelen Nederland

Ahold Delhaize

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Walt Disney

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

AB Inbev

Advies
houden
Aandelen Nederland

Heijmans

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Kendrion

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Pfizer

Advies
houden
Aandelen Nederland

Aperam

Advies
kopen
Aandelen Nederland

TKH

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Apple

Advies
verkopen
Aandelen Internationaal

Linde

Advies
houden
Aandelen Nederland

Vopak

Advies
kopen
Aandelen Nederland

Arcadis

Advies
kopen
Aandelen Internationaal

Nestlé

Advies
kopen
image description
Aandelen Nederland

USG People

USG People (www.usgpeople.com) vindt zijn oorsprong in het in 1972 opgerichte uitzendbureau PBM Nederland B.V. Om een uitzendvergunning te krijgen, wordt een collega-bureau overgenomen waarna men verder gaat als Unique Uitzendburo.

In 1989 worden Unique-vestigingen geopend in België, welke in 1994 met de Nederlandse activiteiten worden samengevoegd onder de naam Unique International B.V. Op 9 september 1997 wordt Unique International beursgenoteerd door de overname van het al beursgenoteerde Goudsmit. De omzet bedraagt dan zo'n 629 mln gulden. Unique International verandert in 2001 de naam in United Services Group N.V. In 2002 wordt vervolgens de uitzendorganisatie Start overgenomen.

In juni 2005 neemt USG de Belgische branchegenoot Solvus Resource Group over. Met merken als Creyf's, Content en Starjob was Solvus aanbieder van human-resourcesdiensten en -oplossingen. Door de overname komt de omzet ruim boven de €2 mrd uit. De nieuwe combinatie krijgt de naam USG People.

In de periode van 2006 tot 2008 vindt een aantal (kleinere) overnames plaats. In oktober 2009 wordt de internationale merkenportfolio teruggebracht tot een tiental hoofdmerken. In 2012 wordt de landenaansturing omgezet in een internationale merkenaansturing waarbij de organisatie wordt ingedeeld in drie product-marktcombinaties: General Staffing, Specialist Staffing en Professional Solutions.

 

Artikelen