image description

Veelgestelde vragen

Vragen die niet in de onderstaande lijst voorkomen kunt u stellen aan de redactie van het weekblad Beleggers Belangen.

Registreren

Hoe kan ik een abonnement krijgen op Beleggers Belangen?
Ik heb me geregistreerd. Hoe moet ik mijn account activeren?

Inloggen

Hoe kan ik een abonnement krijgen op Beleggers Belangen?
Ik heb me geregistreerd. Hoe moet ik mijn account activeren?

Inloggen op beleggersbelangen.nl

Om onze premium artikelen te kunnen lezen moet u inloggen als Beleggers Belangen-abonnee op beleggersbelangen.nl. Inloggen kunt u doen door te klikken op het icoontje bovenaan elke pagina. U krijgt dan het login scherm te zien. Daar vult u het e-mailadres in waarmee u op de site geregistreerd bent en het wachtwoord dat u eerder heeft ingesteld. Klik vervolgens op Inloggen. U bent nu ingelogd en als Beleggers Belangen-abonnee kunt u nu alle artikelen lezen op beleggersbelangen.nl

 

 

U bent uw wachtwoord vergeten

Indien u uw wachtwoord niet meer weet kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen. U klikt in het login scherm op “Wachtwoord vergeten“. Vul vervolgens het email adres in waarmee u op de site geregistreerd bent. U krijgt dan van ons een e-mail met daarin de instructies om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.Na het opnieuw instellen van uw wachtwoord kunt u direct inloggen met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord.

 

U heeft nog geen login voor beleggersbelangen.nl

Indien u nog geen login heeft voor beleggersbelangen.nl moet u twee dingen doen om de premium artikelen te kunnen lezen op beleggersbelangen.nl.

 

U moet zich registreren op Beleggersbelangen.nl

U moet uw abonneenummer en postcode gebruiken om uw abonnement op Beleggers Belangen te bevestigen

  1. Registreren op beleggersbelangen.nl

Klik in het login scherm op de tab “Registreren”. Vul uw e-mailadres in en kies een wachtwoord (om typfouten te voorkomen moet u het gekozen wachtwoord 2x opgeven). Klik vervolgens op “Registreer”. U ontvangt een e-mail met een link om uw registratie te bevestigen. Daarna bent u op beleggersbelangen.nl geregistreerd.

 

  1. Uw abonnement bevestigen

Om toegang te krijgen tot de premium artikelen op beleggersbelangen.nl dient u abonnee te zijn van Beleggers Belangen. Op beleggersbelangen.nl geeft u aan abonnee te zijn door uw abonneenummer en uw postcode op te geven. U treft beiden aan op het cellofaan waarin u Beleggers Belangenmagazine in de bus ontvangt. Uw postcode en abonneenummer vormen een unieke combinatie. U dient dus echt de postcode op het adreslabel te gebruiken.

 

Na het klikken op “Uw account” komt u uw registratie profiel terecht. Daar klikt u op de tab “Abonnementen“. Vul daar het abonneenummer en de postcode van het adreslabel in en klik op “Abonneren”.

Uw abonnement is nu aan uw registratie gekoppeld. U heeft nu toegang tot de premium artikelen op beleggersbelangen.nl

 

 

U heeft nog steeds geen toegang tot de premium artikelen?

Mijn registratie is niet geslaagd. Wat moet ik doen?

Hiervoor zijn verschillende oorzaken.

  1. Er zit een typfout in uw abonneenummer

Het abonneenummer is een lange cijferreeks: het is goed mogelijk dat u een typfout heeft gemaakt. Controleert u dat alstublieft.

  1. U heeft een buitenlands adres

Bij een buitenlandse postcode is een landcode vermeld, bijvoorbeeld FR voor Frankrijk. Deze landcode dient u niet in te voeren bij de registratie.

  1. U heeft geen abonnement op Beleggers Belangen.

Registreren is alleen mogelijk voor abonnees op het weekblad Beleggers Belangen.

  1. Uw abonnement is nog niet bekend in het registratiesysteem.

Nieuwe abonnees kunnen zich vanaf de eerste maandag ná ontvangst van het eerste papieren exemplaar registreren voor beleggersbelangen.nl.

  1. Uw abonneenummer is al gebruikt voor een registratie

Een abonneenummer kan voor precies één registratie worden gebruikt. Wellicht heeft iemand anders in uw omgeving (uit uw gezin, of uit uw huis) het abonneenummer al gebruikt voor een registratie bij beleggersbelangen.nl.

  1. U bent al geregistreerd

beleggersbelangen.nl gebruikt het online registratiesysteem van uitgever Reed Business. U bent al geregistreerd als u producten heeft besteld via www.reedbusiness.nl.

 

Voor vragen over het inloggen, kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 0314 – 358 358. U kunt ook mailen: technische.helpdesk@reedbusiness.nl

 

Al geregistreerd?

Het registreren is eenmalig. U bent al geregistreerd als u producten heeft besteld via www.reedbusiness.nl of als u al kunt inloggen voor een van de websites van Reed Business.

 

Inloggen

Bent u al geregistreerd, dan kunt u uzelf niet nogmaals registreren voor beleggersbelangen.nl. Maar u kunt wél direct inloggen. Dit doet u rechtsboven in de hoek bij het inlogicoontje:

 

Hoe kom ik mijn abonneenummer te weten?

U kunt het abonneenummer ook vinden boven uw adres op de seal van Beleggers Belangen die u wekelijks ontvangt. Wanneer u onlangs een abonnement heeft afgesloten staat uw abonneenummer op de brief die u van ons ontvangen heeft. Indien u een digitaal abonnement heeft staat uw abonneenummer in de orderbevestiging die u na het afsluiten van uw abonnement heeft ontvangen.

 

Let op het abonneenummer begint met RST 005, dat is geen onderdeel van het abonneenummer.

 

 

Welke browser adviseert Beleggers Belangen?

Wanneer u een PC gebruikt, dan is de website het best te bekijken met een recente versie van Google Chrome of Mozilla FireFox. Gebruikt u een Mac, dan is de website het best te bekijken met de laatste versie van Mozilla FireFox. Beleggersbelangen.nl is ook geschikt voor Safari.

 

 

Ik vind de uitklappende advertenties op de site erg afleidend. Zijn die nou nodig?

Omdat Beleggers Belangen geen subsidie krijgt, en met de gratis toegankelijke site geen lezersinkomsten genereert, zijn wij – onderdeel van een beursgenoteerde onderneming – nu eenmaal afhankelijk van reclame.

 

Een van de eisen die we stellen aan adverteerders, is dat een advertentie ook weg te klikken moet zijn. De uitklappende advertenties hebben als het goed is een klein vierkantje met een kruisje erin. Klikt u daarop, dan verdwijnt de advertentie. Mochten de advertenties echt geen kruisje hebben, laat u ons dat dan graag weten: beleggersbelangen@reedbusiness.nl

 

Wat is de Beleggers Belangen Digitaal?

Indien u abonnee bent van Beleggers Belangen, dan kunt u ook de digitale edities en alle artikelen van Beleggers Belangen lezen via uw PC, tablet en smartphone. Voor het inloggen op deze website dient u zich eenmalig te registreren met de ontvangen gegevens bij uw abonnement.

 

Het registreren is eenmalig. Heeft u zich in het verleden al eens geregistreerd voor de website van Beleggers Belangen, dan gebruikt u de inloggegevens waarmee u zich destijds heeft geregistreerd.

 

Op onze uitgebreide website vind u:

 

  • Alle artikelen uit het magazine, verrijkt met video’s en interactieve grafieken.
  • Direct advies en achtergrondinformatie over actuele beleggingsthema’s
  • Continu inzicht in al onze adviezen en het verloop daarvan
  • Volledig inzicht in de opbouw en ontwikkeling van onze voorbeeldportefeuilles
  • Alerts die u direct op de hoogte brengen van alle advieswijzigingen en portefeuilletransacties

 

Wanneer eindigt mijn abonnement?

U vindt de looptijd en de vervaldatum van uw abonnement in de bevestigingsbrief die u bij het aangaan van het abonnement van ons ontvangt. Uiteraard u kunt deze datum ook opvragen bij onze Klantenservice (tel. 0314-358 350).

 

 

Stopt mijn abonnement automatisch?

Nee, tenzij expliciet anders vermeld, zijn alle abonnementen die u afsluit tot wederopzegging en worden automatisch verlengd.

 

 

Hoe zeg ik het abonnement op Beleggers Belangen op?

 

U dient een beëindiging van uw abonnement uiterlijk 30 dagen voor de vervaldatum van uw abonnement aan onze Klantenservice door te geven. Dit kan door te bellen met de klantenservice van Beleggers Belangen via nummer 0314-358 358 (tussen8.30 en 17.00 uur).

 

Wie is de eigenaar van Beleggers Belangen?

Beleggers Belangen is een uitgave van Reed Business bv, een dochter van het internationale uitgeversconcern RELX Group. Voor meer informatie over Reed Business bv ga naar deze site. Voor meer informatie over RELX Group naar deze site.

 

 

Uit welke bronnen put Beleggers Belangen zijn financiën?

Beleggers Belangen heeft twee bronnen van inkomsten. De lezers die een abonnement hebben of losse exemplaren kopen en de adverteerders. Voor meer informatie over advertenties ga naar www.elseviermedia.nl.

 

 

Hoe groot is de oplage van Beleggers Belangen?

De totale per week verspreide oplage bedraagt ongeveer 10.000 exemplaren.

 

Hoe is Beleggers Belangen te verkrijgen?

Voor onze Print & Digitaal-abonnees wordt Beleggers Belangen per post bezorgd. Abonneren in het buitenland is ook mogelijk. Onze Digitaal– abonnees kunnen na inloggen alle artikelen en services op de website zien.

 

Hoe vaak verschijnt Beleggers Belangen?

Beleggers Belangen verschijnt elke week, alleen in de zomervakantie en met kerst verschijnt in de regel een dubbelnummer. De artikelen zijn volgens het ‘digital first-principe’ al eerder te lezen op de website.

 

Wanneer verschijnt Beleggers Belangen?

Beleggers Belangen is gedateerd op vrijdag. De abonnees krijgen hun nummer vanaf vrijdag in de bus.

 

 

Hoeveel kost een abonnement op Beleggers Belangen en waar kan ik een abonnement aanvragen?

Klik hier voor informatie over proefabonnementen en abonnementen in binnen- of buitenland.

 

Waar kan ik met vragen over de bezorging terecht?

U kunt uw vragen per e-mail richten aan klantenservice@reedbusiness.nl of door te bellen met de klantenservice: telefoonnummer 0314-358 358 (van 8.30 uur tot 17.00 uur). Ook kunt u klachten over de bezorging online doorgeven via de website van de klantenservice.